מגבילים את זמן ההמתנה: נראה שרוב העסקים בישראל לא מקשיבים לתקנה שמחייבת מענה מהיר במוקדים טלפוניים

בסוף מאי 2018 אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת להעביר לקריאה שנייה ושלישית הצעה להכניס תיקון בחוק הגנת הצרכן כך שכל עסק המפעיל מוקד שירות טלפוני (ובכלל זה חברות תקשורת, חברות ביטוח ובנקים) יהיה חייב לאפשר ללקוחות לבחור לעבור לשיחה עם נציג אנושי מיד עם סיום בחירת השפה, עוד קובע התיקון לחוק כי זמן ההמתנה הכולל … המשך לקרוא מגבילים את זמן ההמתנה: נראה שרוב העסקים בישראל לא מקשיבים לתקנה שמחייבת מענה מהיר במוקדים טלפוניים